К основному контенту

Նրա գրպանում ընդամենը 25 դոլար էր, երբ նա որոշեց փոխել աշխարհը

Դա միաժամանակ և հեշտ, և դժվար որոշում էր: Հեշտ էր, քանի որ նա գիտեր կոնկրետ, թե ինչ էր ուզում: Դժվար, քանի որ ոչ ոք չգիտեր, թե ուր կտաներ նրա ընտրած ճանապարհը:
Այս պատմությունն ապացուցում է, որ պետք չէ սպասել ապագային, որպեսզի ավելի լավը դարձնել ներկան:
Ադամ Բրաունը 23 տարեկան էր, երբ նրա կյանքը փոխվեց: Այդ ժամանակ թվում էր, թե նրա կյանքում կար ամեն ինչ՝ եկամտաբեր աշխատանք, թանկարժեք կոստյումներ, շքեղ տուն: Բայց հոգու խորքում նա բավարարված չէր:
«Ես ծառայում էի մեկ նպատակի՝ իմ բարեկեցությանը: Սակայն ուրախությունս կորում էր օրեցօր: Գիշերներն անընդհատ մտածում էի, թե ինչպես փոխեմ կյանքս, հետաքրքրացնեմ և մեկ օր հասկացա, որ ավելի լավ կզգամ ինձ, եթե կյանքը չափեմ ոչ թե ունեցածս դոլարներով, այլ երազանքներով: Ես ցանկանում էի ինչ-որ մեծ բանի մասը դառնալ, որը դուրս էր իմ ամենօրյա միօրինակ ապրելակերպի սահմաններից»,- ասում է նա:
Առաջինը, որ անում է Ադամը, իր հարմարավետության սահմաններից դուրս գալն էր: Նա սկսում է ճանապարհորդել, սակայն ոչ թե Եվրոպայով ու Ամերիկայով, այլ Աֆրիկայով, Վիեետնամով, Հնդկաստանով:
Ասում են, երբեք չես իմանա, թե ինչը կփոխի կյանքդ: Ադամը Հնդկաստանում հանդիպում է մի մուրացկան պատանու, ում հետ ունեցած զրույցն էլ հեղաշրջում է նրա կյանքը:
Նա հարցնում է, թե տղան ամենից շատ ինչ կցանկանար, և վերջինս նրան պատասխանում է. «մատիտ»: Պարզվում է, որ տղան երբեք դպրոց չէր գնացել, բայց տեսել էր, թե ինչպես են այլ երեխաներ գրում մատիտով:
«Ես ուղղակի ապշած էի մնացել՝ իմանալով, որ հնարավոր է մարդն ընդհանրապես դպրոց չգնա: Հենց այդ ժամանակ ես սեփական աչքերով տեսա ու իմացա, թե ինչ ծանր մանկություն են ապրում աշխարհում բազում երեխաներ»:
Կյանքում լինում են պահեր, երբ հասկանում ես, որ ոչինչ էլ առաջվա նման չի լինի: Դա հենց այդպիսի մի պահ էր Ադամի համար:
Երբ նա վերադառնում է Ամերիկա, նրա գրպանում ընդամենը 25 դոլար էր, բայց դա նրան չի կանգնեցնում: Նա գրանցում է ոչ կոմերցիոն կազմակերպություն՝ «Հույսի մատիտներ» անունով, որի նպատակն էր կառուցել առաջին դպրոցը Հարավային Աֆրիկայում: Նա անգամ զբաղվածության պատճառով թողնում է իր նախկին եկամտաբեր աշխատանքը, թեկուզ նրա այդ քայլը տարօրինակ ու ոչ խելամուտ են համարում ընկերներն ու հարազատները:
Իհարկե, Ադամը շատ դժվարությունների միջով է անցնում, բայց նա երբեք չի թուլանում ու չի հրաժարվում իր երազանքից, որը ուրախությամբ ու նպատակով էր լցրել իր կյանքը:
Ընդամենը հինգ տարվա ընթացքում ամբողջ աշխարհում նրա կազմակերպությունը բացում է 300 դպրոց: Եվ երիտասարդը դեռ կանգ չի առնում, նա ծրագրել է ընդլայնել ու «Հույսի մատիտներ» անունը կրող դպրոցների թիվը մինչև 2015թ-ի ավարտը հասցնել 500-ի:
«Մի հարցրու ինքդ քեզ, թե ինչի կարիքն ունի աշխարհը: Ավելի լավ է մտածիր, թե ինչն է ոգևորում ու կյանք հաղորդում քեզ, ապա սկսիր անել հենց դա».- խորհուրդ է տալիս Ադամ Բրաունը:


Աղբյուր՝ adme.ru

Популярные сообщения из этого блога

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է (մոտ 362 թվականին, Տարոն գավառի Հացեկաց գյուղում, հայկական գրի ստեղծողը, հայ ինքնուրույն ու թարգմանական գրականության սկզբնավորողը (Սահակ Պարթևի հետ), հայ գրչության, հայագիր (հայկ.) դպրոցի հիմնադիրը և հայերենի առաջին ուսուցիչն է, լուսավորիչ, մշակութային-հասարակական գործիչ, քրիստոնեության քարոզիչ, հայ եկեղեցու վարդապետ։ Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքի ու գործի վերաբերյալ կան շուրջ 30 հին և միջնադարյան վավերագրական աղբյուրներ, այդ թվում՝ նրա ժամանակակից և դեպքերի ականատես Կորյունի «Վարք Մաշտոցի» երկը, Մովսես Խորենացու, Ղազար Փարպեցու, Մովսես Կաղանկատվացու, Կարապետ Սասնեցու ընդարձակ վկայությունները։ Մեսրոպ Մաշտոցը եղել է կիսաազնվական Վարդանի որդին։ Հայաստանում ստացել է հունական կրթություն։ Տիրապետել է հունարենին, պարսկերենին, ասորերենին, վրացերենին։ Մոտ 389-ին հաստատվել է Վաղարշապատում և արքունիքում եղել ատենադպիր,ապա անցել զինվորական ծառայության։ 394-ին դարձել է վանական։ Մեսրոպ Մաշտոցի ճգնավայրերից է եղել Հայաստանի Երնջակ գավառի Մսրվանիս գյուղի մոտակայքը։ Մեսրոպ Մաշտո...

Ինչպե՞ս ճիշտ կազմել գովազդային տեքստը

Ձեզ ենք ներկայացնում մեջբերումներ հայտնի հոգեբան և մարքեթոլոգ Ջո Վիտալեի «հիպնոսացնող գովազդային տեքստեր» գրքից: Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել, որ այն ունենա հետևյալ բաղկացուցիչ մասերը` խնդիր  (գտնում ենք թիրախային լսարանին հուզող խնդիրը և բացահայտ ներկայացնում ենք այն),  առաջարկ  (ինչպես ենք մենք լուծելու այդ խնդիրը), ապացույց  (ապացուցում ենք, որ կարող ենք անել դա),  գին : Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել հետևյալ կետերի վրա: Դիմեք թիրախային լսարանին:  Օրինակ, գովազդի վերնագիրը կարող է սկսվել հետևյալ կերպ` «Առաքիչնե՛ր», «Ծրագրավորողնե՛ր», «Տնային տնտեսուհինե՛ր» և այլն: Իմաստը կայանում է նրանում, որ հենց վերնագրից պարզ լինի, թե ում է ուղղված  գովազդը : Օրինակ, «Ծրագրավորողների ուշադրությանն ենք ներկայացնում նոր կենտրոն …»: Խոստացեք առավելություն կամ օգուտ:  Այստեղ ամեն ինչ շատ պարզ է: Ջո Վիտալեն բերում է երկու լավ օրինակ` «Գնեք վերնաշապիկ և երկրորդը ստացեք նվեր» և «Առանց մեջքի ցավերի` 1...

Անգլերեն

06.02.2016 թ. Այսօր կփորձեմ ուսումնասիրել Անգլերեն լեզուն: Անգլերեն  (English),  արևմտագերմանական լեզու , որով առաջին անգամ խոսել են  վաղ միջնադարյան Անգլիայում , որն այսօր համարվում է գլոբալ  լինգուա ֆրանկա ։ Այն մոտ 60 ինքնիշխան պետությունների  պաշտոնական լեզուն  է, համարվում է  Միացյալ Թագավորության ,  Միացյալ Նահանագների ,  Կանադայի ,  Ավստրալիայի ,  Իռլանդիայի  և  Նոր Զելանդիայի  ամենատարածված լեզուն, որով ամենից շատ խոսում են  Կարիբյան կղզիներում ,  Աֆրիկայում  և  Հյուսիսային Ասիայում : Այն առավել տարածված երրորդ մայրենի լեզուն է աշխարհում  մանդարինից  և  իսպաներենից  հետո: Անգլերենը երկրորդ լայնորեն ուսումնասիրվող լեզուն է  Միանցյալ Ազգերի ,  Եվրոպական Միության  և աշխարհի այլ երկրների համար, ինչպես նաև տարածաշրջանային այլ կազմակերպությունների համար: Անգլերենը զարգացում է ապրել 1400 տարիների ընթացքում: Լեզուն վաղ շրջաններում կոչվել է  Հին անգլ...