К основному контенту

Նա կուրացավ և որոշեց այլևս դպրոց չգնալ…

Մոսկովյան դպրոցներից մեկում մի տղա դադարում է դպրոց գնալ: Մեկ շաբաթ, երկու… դասընկերները սկսում են անհանգստանալ: Լյովան հեռախոս չուներ, ուստի, ուսուցչուհու խորհրդով, երեխաները որոշում են գնալ իրենց դասընկերոջ տուն:
Թակում են դուռը, և այն բացում է տղայի մայրը՝ դեմքի շատ տխուր արտահայտությամբ: Երեխաները ողջունում են և անմիջապես հարցնում.
- Ինչո՞ւ Լյովան դասի չի գալիս:
Մայրը տխուր պատասխանում է.
-Նա այլևս ձեզ հետ չի սովորի: Նրան վիրահատել են, վիրահատությունն անհաջող է անցել, և Լյովան կուրացել է, նա ինքնուրույն չի կարողանա քայլել:
Երեխաները մի պահ լռում են, զարմացած միմյանց են նայում, և հանկարծ ինչ-որ մեկը առաջարկում է.
- Իսկ մենք հերթով նրան դպրոց կտանենք:
- Եվ տուն կուղեկցենք:
- Եվ կօգնենք դասերն անել,- իրար հերթ չտալով՝ բացականչում էին երեխաները:
Տղայի մոր աչքերում արցունքներ են հայտնվում: Նա երեխաներին ուղեկցում է սենյակ: Քիչ հետո պահարաններից բռնվելով՝ ներս է մտնում Լյովան՝ վիրակապված աչքերով: Երեխաները քարանում են… Միայն այդ ժամանակ են նրանք հասկանում, թե իրականում ինչպիսի դժբախտություն է պատահել իրենց ընկերոջ հետ: Տղան դժվարությամբ ասում է.
- Բարև ձեզ:
Եվ այդ պահին բոլորը միաժամանակ սկսում են.
- Ես վաղը կգամ քո հետևից ու կտանեմ դպրոց:
- Իսկ ես կպատմեմ, թե ինչ ենք անցել հանրահաշվի ժամին:
- Իսկ ես կպատմեմ պատմության դասը:
Լյովան չգիտեր, թե ում լսեր և միայն շփոթված գլուխն էր թափահարում: Մոր աչքերից անդադար հոսում էին արցունքները:
Տնից դուրս գալուն պես՝ երեխաները գրաֆիկ են կազմում, թե ով երբ է այցելելու տղային, ով, որ առարկան է բացատրելու նրան, ով երբ է նրան դպրոց ուղեկցելու, զբոսնելու նրա հետ:
Դպրոցում այն տղան, ով նստում էր Լյովայի կողքին, կամաց նրան պատմում էր, թե դասի ժամանակ ուսուցչուհին ինչ է գրում գրատախտակին: Երբ տղան դաս էր պատասխանում, ամբողջ դասարանը քարացած նրան էր լսում, և նրա բարձր գնահատականների համար ավելի էին ուրախանում, քան իրենց սեփական հաջողությունների:
Լյովան շատ լավ էր սովորում: Դասընկերները նույնպես սկսել էին ավելի լավ սովորել. չէ՞ որ որպեսզի կարողանային դժվարության մեջ հայտնված իրենց ընկերոջը բացատրել դասը, նախ պետք է իրենք հասկանային այն: Եվ երեխաները ջանք էին գործադրում դրա համար:
Բացի այդ, ձմռանը նրանք տղային տանում էին սահադաշտ: Լյովան շատ էր սիրում դասական երաժշտություն, և դասընկերները նրա հետ գնում էին սիմֆոնիկ համերգների…
Լյովան դպրոցն ավարտում է ոսկե մեդալով և այնուհետ ընդունվում համալսարան: Այնտեղ նույնպես հայտնվում են ընկերներ, ովքեր դառնում են նրա աչքերը: Համալսարանից հետո Լյովան շարունակում է սովորել և, վերջիվերջո, դառնում է հանրաճանաչ մաթեմատիկոս, ակադեմիկոս Պոնտրյագինը:
Լև Սեմյոնովիչ Պոնտրյագինը 20-րդ դարի մեծագույն մաթեմատիկոսներից մեկն է եղել: Նա մեծ ներդրում է ունեցել հանրահաշվական և դիֆերենցիալ տեղաբանության, տատանումների թեորիայի, վարիացիոն հաշվարկների և կառավարման տեսության մեջ:
Ըստ adme.ru-ի

Популярные сообщения из этого блога

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է (մոտ 362 թվականին, Տարոն գավառի Հացեկաց գյուղում, հայկական գրի ստեղծողը, հայ ինքնուրույն ու թարգմանական գրականության սկզբնավորողը (Սահակ Պարթևի հետ), հայ գրչության, հայագիր (հայկ.) դպրոցի հիմնադիրը և հայերենի առաջին ուսուցիչն է, լուսավորիչ, մշակութային-հասարակական գործիչ, քրիստոնեության քարոզիչ, հայ եկեղեցու վարդապետ։ Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքի ու գործի վերաբերյալ կան շուրջ 30 հին և միջնադարյան վավերագրական աղբյուրներ, այդ թվում՝ նրա ժամանակակից և դեպքերի ականատես Կորյունի «Վարք Մաշտոցի» երկը, Մովսես Խորենացու, Ղազար Փարպեցու, Մովսես Կաղանկատվացու, Կարապետ Սասնեցու ընդարձակ վկայությունները։ Մեսրոպ Մաշտոցը եղել է կիսաազնվական Վարդանի որդին։ Հայաստանում ստացել է հունական կրթություն։ Տիրապետել է հունարենին, պարսկերենին, ասորերենին, վրացերենին։ Մոտ 389-ին հաստատվել է Վաղարշապատում և արքունիքում եղել ատենադպիր,ապա անցել զինվորական ծառայության։ 394-ին դարձել է վանական։ Մեսրոպ Մաշտոցի ճգնավայրերից է եղել Հայաստանի Երնջակ գավառի Մսրվանիս գյուղի մոտակայքը։ Մեսրոպ Մաշտո...

Ինչպե՞ս ճիշտ կազմել գովազդային տեքստը

Ձեզ ենք ներկայացնում մեջբերումներ հայտնի հոգեբան և մարքեթոլոգ Ջո Վիտալեի «հիպնոսացնող գովազդային տեքստեր» գրքից: Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել, որ այն ունենա հետևյալ բաղկացուցիչ մասերը` խնդիր  (գտնում ենք թիրախային լսարանին հուզող խնդիրը և բացահայտ ներկայացնում ենք այն),  առաջարկ  (ինչպես ենք մենք լուծելու այդ խնդիրը), ապացույց  (ապացուցում ենք, որ կարող ենք անել դա),  գին : Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել հետևյալ կետերի վրա: Դիմեք թիրախային լսարանին:  Օրինակ, գովազդի վերնագիրը կարող է սկսվել հետևյալ կերպ` «Առաքիչնե՛ր», «Ծրագրավորողնե՛ր», «Տնային տնտեսուհինե՛ր» և այլն: Իմաստը կայանում է նրանում, որ հենց վերնագրից պարզ լինի, թե ում է ուղղված  գովազդը : Օրինակ, «Ծրագրավորողների ուշադրությանն ենք ներկայացնում նոր կենտրոն …»: Խոստացեք առավելություն կամ օգուտ:  Այստեղ ամեն ինչ շատ պարզ է: Ջո Վիտալեն բերում է երկու լավ օրինակ` «Գնեք վերնաշապիկ և երկրորդը ստացեք նվեր» և «Առանց մեջքի ցավերի` 1...

Անգլերեն

06.02.2016 թ. Այսօր կփորձեմ ուսումնասիրել Անգլերեն լեզուն: Անգլերեն  (English),  արևմտագերմանական լեզու , որով առաջին անգամ խոսել են  վաղ միջնադարյան Անգլիայում , որն այսօր համարվում է գլոբալ  լինգուա ֆրանկա ։ Այն մոտ 60 ինքնիշխան պետությունների  պաշտոնական լեզուն  է, համարվում է  Միացյալ Թագավորության ,  Միացյալ Նահանագների ,  Կանադայի ,  Ավստրալիայի ,  Իռլանդիայի  և  Նոր Զելանդիայի  ամենատարածված լեզուն, որով ամենից շատ խոսում են  Կարիբյան կղզիներում ,  Աֆրիկայում  և  Հյուսիսային Ասիայում : Այն առավել տարածված երրորդ մայրենի լեզուն է աշխարհում  մանդարինից  և  իսպաներենից  հետո: Անգլերենը երկրորդ լայնորեն ուսումնասիրվող լեզուն է  Միանցյալ Ազգերի ,  Եվրոպական Միության  և աշխարհի այլ երկրների համար, ինչպես նաև տարածաշրջանային այլ կազմակերպությունների համար: Անգլերենը զարգացում է ապրել 1400 տարիների ընթացքում: Լեզուն վաղ շրջաններում կոչվել է  Հին անգլ...