К основному контенту

Բիլլ Գեյթս` Microsoft ընկերության հիմնադիրը

Ալֆրեդ Ադլերն ասել է. «Հաջողակ մարդիկ ձգտում են կյանքում լինել առաջինը»: Բիլլ Գեյթսը լիովին համապատասխանում է այդ բնորոշմանը: Նա այն մարդկանցից է, որոնք կարողանում են փոխել աշխարհը: Արդեն 31 տարեկան հասակում նա միլիարդատեր էր և պատմության մեջ կմտնի որպես ամենաերիտասարդ միլիարդատեր, ով ամեն ինչի հասել է սեփական խելքով:
Բիլլ Գեյթսը ծնվել է Սիեթլում 1955 թվականի հոկտեմբերի 28-ին: Նա ընտանիքի միակ զավակն էր: Սովորել է տեղի մասնավոր դպրոցում: Դպրոցական տարիքում նա համեստ և ամաչկոտ երեխա էր, ով բարձր առաջադիմություն էր ցուցաբերում մաթեմաթիկայից և երազում էր դառնալ մաթեմաթիկայի մասնագետ: Նրա մոտ չէին նկատվում առաջնորդին բնորոշ հատկանիշներ և ոչ ոք չէր էլ կարող պատկերացնել, որ այդ պատանին ժամանակի ընթացքում կվերածվի հաջողակ գործարարի և կդառնա աշխարհի ամենահայտնի մարդկանցից մեկը:
Դպրոցում նա ծանոթանում է համակարգչի հետ և այնքան է տարվում դրանով, որ նույնիսկ մեկ անգամ ծնողները ստիպված են լինում տանել նրան հոգեբույժի մոտ և ողջ ամառ զրկել նրան համակարգչից: Արդեն 15 տարեկանում նա գրում է քաղաքի ճանապարհային երթևեկությունը կարգավորող մի ծրագիր, որի շնորհիվ աշխատում է քսան հազար դոլլար: Ընդունվելով Հարվարդի համալսարան՝ նա թողնում է այն երկու տարի անց և ընկերոջ` Պոլ Ալենի հետ միասին սկսում զբաղվել ծրագրային ապահովմամբ: Շուտով նրանք ստեղծում են Micro-Soft ընկերությունը, որն այժմ կրում է Microsoft անվանումը: Սկսելով ամենացածրից՝ նա հասնում է մեծ հաջողությունների:
Այժմ Բիլլ Գեյթսն ամերիկյան հայտնի գործարար է, աշխարհի թիվ 1 հարուստ մարդը: Նրա կարողությունը գնահատվում է մի քանի տասնյակ միլիարդ դոլար: Գեյթսն ամուսնացած է Մելինդա Ֆրենչի հետ: Նրանք ունեն երեք երեխա: Կնոջ հետ միասին նրանք հիմնել են բարեգործական հիմնադրամ, որի հիմնական ուղղվածությունը ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարն ու աշխարհում աղքատության վերացումն է: Forbes-ի գնահատմամբ նրանց հիմնադրամը ընդհանուր առմամբ տարեկան 20 միլիարդ դոլար է ծախսում բարեգործական նպատակներով: 55-ամյա Գեյթսի հաջողությունն ուղղակի ապշեցուցիչ է:
Բիզնեսի բարձունքներին հասնելու ամեն մի քայլ Գեյթսն օգտագործել է խելացիությամբ: Գործի մեջ ներդրված ամեն մի րոպեն նա վերածել է գիտելիքի, յուրացրել ոլորտի վերջին նորությունները: Բիլլը դեմքով գիտեր իր բոլոր մրցակիցներին, գիտեր ինչպես իրեն պահել և ինչպես ղեկավարել բիզնեսը: Նրա բարակ ձայնը, ժարգոնային արտահայտությունները, տարբեր կողմեր թեքված մազերը և հագուստի ոճը ընդհանրապես չէին համապատասխանում գործարարի կերպարին: Պարզությունը՝ նրան տարբերակող գծերից մեկն է: Իր ողջ արտաքին տեսքով նա ապացուցում է, որ պարտադիր չէ ունենալ հմայիչ արտաքին հաջողության հասնելու համար: Կարելի է ուղղակի հանճար լինե՛ լ:
2006 թվականին, հանդես գալով դպրոցականների առջև, Բիլլ Գեյթսը թվարկում է 11 կանոններ, որոնք ըստ նրա, երեխաները երբեք չէին սովորի դպրոցի պատերի ներսում.
  • Կյանքն անարդար է՝ հաշտվե՛ք դրա հետ:
  • Աշխարհին չի հետաքրքրում ձեր ինքնագնահատականը: Կյանքը ձեզանից պահանջում է ինչ-որ հաջողությունների հասնել մինչ այն, երբ դուք ձեզ վստահ կզգաք:
  • Դուք չեք ստանա տարեկան 60 հազար դոլար, երբ ավարտեք դպրոցը: Չեք դառնա ընկերության ղեկավար և չեք ունենա շքեղ մեքենա` անձնական վարորդով: Այդ ամենը դուք պետք է վաստակեք:
  • Ձեզ թվում է ձեր ուսուցիչը շատ պահանջկո՞տ է: Համբերեք, երբ ղեկավար դառնաք ինքներդ:
  • Հոթդոգ վաճառելը ձեր արժանապատվությունից ցածր չէ: Ձեր մեծերը ուրիշ բառ կօգտագործեին նման աշխատանքի համար՝ լավ հնարավորություն:
  • Մի շտապեք յուրաքանչյուր անհաջողության մեջ մեղադրել ձեր ծնողներին: Պետք չէ բողոքել, սովորեք ձեր սխալների վրա:
  • Մինչև ձեր ծնվելը ձեր ծնողները այդքան անհետաքրքիր ու միապաղաղ մարդիկ չէին, ինչպես հիմա են նրանք ձեզ թվում: Նրանք այդպիսին են դարձել, աշխատելով ձեր անհոգ մանկության համար, լվանալով ձեր շորերը և լսելով ձեր անվերջ խոսակցությունները այն մասին, թե ինչ լավն եք դուք: Այդ պատճառով, մինչև «աշխարհը փրկել» ձեր ծնողների սերնդից, փորձեք սկզբի համար կարգի բերել ձեր սենյակը:
  • Դպրոցը միգուցե ձեզ չի բաժանում հաջողակների և անհաջողակների, բայց կյանքն այդպիսին չէ: Որոշ դպրոցներում չեն դնում ցածր գնահատականներ և տալիս են այնքան հնարավորություն, որքան պահանջվում է ճիշտ պատասխանի համար: Դա ոչ մի ընդհանուր բան չունի իրական կյանքի հետ:
  • Կյանքը բաժանված չէ կիսամյակների, ամառային արձակուրդներ այնտեղ չկան և շատ քիչ գործատուներ են հետաքրքրված ձեզ աշխատանք գտնելու հարցում: Ամեն ինչի պետք է հասնել ինքնուրույն:
  • Հեռուստատեսությունը՝ դա իրական կյանքը չէ՛: Իրական կյանքում մարդիկ ստիպված են լինում աշխատել` սրճարաններում նստելու փոխարեն:
  • Լավ հարաբերությունների մեջ եղեք «գիտունիկների» հետ: Շատ հավանական է, որ նրանցից մեկը դառնա ձեր ղեկավարը:

Популярные сообщения из этого блога

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է (մոտ 362 թվականին, Տարոն գավառի Հացեկաց գյուղում, հայկական գրի ստեղծողը, հայ ինքնուրույն ու թարգմանական գրականության սկզբնավորողը (Սահակ Պարթևի հետ), հայ գրչության, հայագիր (հայկ.) դպրոցի հիմնադիրը և հայերենի առաջին ուսուցիչն է, լուսավորիչ, մշակութային-հասարակական գործիչ, քրիստոնեության քարոզիչ, հայ եկեղեցու վարդապետ։ Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքի ու գործի վերաբերյալ կան շուրջ 30 հին և միջնադարյան վավերագրական աղբյուրներ, այդ թվում՝ նրա ժամանակակից և դեպքերի ականատես Կորյունի «Վարք Մաշտոցի» երկը, Մովսես Խորենացու, Ղազար Փարպեցու, Մովսես Կաղանկատվացու, Կարապետ Սասնեցու ընդարձակ վկայությունները։ Մեսրոպ Մաշտոցը եղել է կիսաազնվական Վարդանի որդին։ Հայաստանում ստացել է հունական կրթություն։ Տիրապետել է հունարենին, պարսկերենին, ասորերենին, վրացերենին։ Մոտ 389-ին հաստատվել է Վաղարշապատում և արքունիքում եղել ատենադպիր,ապա անցել զինվորական ծառայության։ 394-ին դարձել է վանական։ Մեսրոպ Մաշտոցի ճգնավայրերից է եղել Հայաստանի Երնջակ գավառի Մսրվանիս գյուղի մոտակայքը։ Մեսրոպ Մաշտո...

Ինչպե՞ս ճիշտ կազմել գովազդային տեքստը

Ձեզ ենք ներկայացնում մեջբերումներ հայտնի հոգեբան և մարքեթոլոգ Ջո Վիտալեի «հիպնոսացնող գովազդային տեքստեր» գրքից: Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել, որ այն ունենա հետևյալ բաղկացուցիչ մասերը` խնդիր  (գտնում ենք թիրախային լսարանին հուզող խնդիրը և բացահայտ ներկայացնում ենք այն),  առաջարկ  (ինչպես ենք մենք լուծելու այդ խնդիրը), ապացույց  (ապացուցում ենք, որ կարող ենք անել դա),  գին : Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել հետևյալ կետերի վրա: Դիմեք թիրախային լսարանին:  Օրինակ, գովազդի վերնագիրը կարող է սկսվել հետևյալ կերպ` «Առաքիչնե՛ր», «Ծրագրավորողնե՛ր», «Տնային տնտեսուհինե՛ր» և այլն: Իմաստը կայանում է նրանում, որ հենց վերնագրից պարզ լինի, թե ում է ուղղված  գովազդը : Օրինակ, «Ծրագրավորողների ուշադրությանն ենք ներկայացնում նոր կենտրոն …»: Խոստացեք առավելություն կամ օգուտ:  Այստեղ ամեն ինչ շատ պարզ է: Ջո Վիտալեն բերում է երկու լավ օրինակ` «Գնեք վերնաշապիկ և երկրորդը ստացեք նվեր» և «Առանց մեջքի ցավերի` 1...

Անգլերեն

06.02.2016 թ. Այսօր կփորձեմ ուսումնասիրել Անգլերեն լեզուն: Անգլերեն  (English),  արևմտագերմանական լեզու , որով առաջին անգամ խոսել են  վաղ միջնադարյան Անգլիայում , որն այսօր համարվում է գլոբալ  լինգուա ֆրանկա ։ Այն մոտ 60 ինքնիշխան պետությունների  պաշտոնական լեզուն  է, համարվում է  Միացյալ Թագավորության ,  Միացյալ Նահանագների ,  Կանադայի ,  Ավստրալիայի ,  Իռլանդիայի  և  Նոր Զելանդիայի  ամենատարածված լեզուն, որով ամենից շատ խոսում են  Կարիբյան կղզիներում ,  Աֆրիկայում  և  Հյուսիսային Ասիայում : Այն առավել տարածված երրորդ մայրենի լեզուն է աշխարհում  մանդարինից  և  իսպաներենից  հետո: Անգլերենը երկրորդ լայնորեն ուսումնասիրվող լեզուն է  Միանցյալ Ազգերի ,  Եվրոպական Միության  և աշխարհի այլ երկրների համար, ինչպես նաև տարածաշրջանային այլ կազմակերպությունների համար: Անգլերենը զարգացում է ապրել 1400 տարիների ընթացքում: Լեզուն վաղ շրջաններում կոչվել է  Հին անգլ...